Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Π.Κ.Θ 2013/ΤΜΗΜΑ ΞΥΛΟΓΛΥΠΤΙΚΗΣ Κ.Π ΤΡΙΛΟΦΟΥ

 
 
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΘΕΡΜΗΣ

 
ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Π.Κ.Θ 2013
Κ.Π ΤΡΙΛΟΦΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΞΥΛΟΓΛΥΠΤΙΚΗΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
 ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

 

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 12 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ/ 12-14 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013




Ανδρέας Τζανουδάκης
Ξυλογλυπτική Τρίλοφος

Η τέχνη είναι κάτι που με συγκινούσε από την μικρή μου ηλικία. Μέχρι τα 27 μου χρόνια η αγωνία μου για δημιουργία εκφράστηκε κυρίως μέσα από την ζωγραφική. Η ουσιαστική προσέγγιση της ξυλογλυπτικής έγινε όταν άρχισα να εργάζομαι σε μια γκαλερί που κατασκεύαζε χειροποίητες ζωγραφιστές και ξυλόγλυπτες βυζαντινές εικόνες. Η καθημερινή επαφή μου με την τέχνη αυτή με ώθησε στο να αρχίσω να δημιουργώ προσωπικά έργα δίνοντας πλέον τρισδιάστατες μορφές στο ξύλο. Έτσι, σταδιακά η γλυπτική έγινε κομμάτι της ζωής μου. Αυτοδίδακτος πάντα, ασχολήθηκα με κάθε έκφραση πάνω στο ξύλο παίρνοντας ερεθίσματα από το περιβάλλον και τη ζωή μου. Έχω δημιουργήσει μακέτες, μουσικά όργανα, ακρόπρωρα, πινακίδες, εκκλησιαστικά έργα, κοσμήματα και γλυπτά. Αναζητώ τα ξύλα στη φύση και πειραματίζομαι πάνω στο κάθε κομμάτι νιώθοντας την ανάγκη για συνεχή αναζήτηση διαφορετικών θεμάτων. Δουλεύω με σκαρπέλα και η όποια προσθήκη στα έργα μου είναι φυσικά υλικά για τη διατήρηση και ανάδειξη τους· κάσια, λάδι, κερί, κρύσταλλα, ορυκτά και άλλα στοιχεία του φυσικού περιβάλλοντος.
                                                          Σχόλιο καθηγητή
Η μαθητεία στο τμήμα της ξυλογλυπτικής αποβλέπει στη γνώση της χρήσης των εργαλείων και σταδιακά, στην κατάκτηση της τέχνης της ξυλογλυπτικής. Ο κάθε μαθητής θα γίνει γνώστης των ξύλων και της συντήρησης τους. Σε αυτήν τη σταδιακή πορεία ασχολούμαστε με σχέδια παραδοσιακά και μοντέρνα έχοντας σαν απόγειο της τέχνης μας τη δημιουργία τρισδιάστατων έργων εμπνευσμένων από τα ξύλα, τα σχήματα, τις μορφές τους.



 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: